1.8.15

DIY Ρομαντική μπάλα με λουλούδια!

how to make a flower pomander ball
Το πόσο μου αρέσουν οι κατασκευές δεν λέγεται! Ο χρόνος όμως λιγοστός και ο χώρος μου απαγορευτικός για να 'ξεδιπλώσω' το ταλέντο μου αλλά και τα υλικά που χρειάζομαι κάθε φορά! Μεγάλο μου όνειρο: να δημιουργήσω κάποια στιγμή μια γωνίτσα δύο επί δύο στο σπίτι μου, ένα μικρό καταφύγιο που θα είναι το δικό μου παραμυθένιο εργαστήρι. Κάτι σαν αυτό εδώ για παράδειγμα!

Okay, so I would make my craft room look a little different, but I love the storage on the walls and below the desk!

Από τις λίγες έτσι κατασκευές που έχω κάνει, και η ιδέα της με μάγεψε από την πρώτη στιγμή, είναι αυτή εδώ η ρομαντική μπάλα με λουλούδια. Πολύ όμορφη και πολύ εύκολη!
Τι θα χρειαστείς:
  • μπάλα φελιζόλ με 10 - 12 εκατοστά περίμετρο
  • 90 - 100 καρφίτσες με κεφάλι πέρλα
  • χαρτόνι σε ότι χρώμα θέλεις
  • κόφτη λουλουδιών 



martha stewart hydrangea punch



Στο link εδώ μπορείς να βρείς όλες τις οδηγίες




Προσωπικά, χρησιμοποίησα μονά λουλούδια σε εκρού χρώμα και το αποτέλεσμα ήταν εξίσου υπέροχο. 


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιό σας!